Soffa, -check

Nu börjar det närma sig, 17 dagar(!!!) tills vi flyttar in i lägenheten. Det är nervöst, spännande, roligt, konstigt, stressigt och helt jäkla sjukligt altså
Och som vanligt har jag lite hets för det är ju så jäklarns mycket som ska hinna inhandlas.
Idag tog jag en runda på stan efter att jag kommit från jobbet och köpte på mig lite utav sakerna vi behöver och vill ha, med mig hem kom:
2 skålar och 3 kuddar från mio, från rea allt för 99:-/styck och sedan djupskålarna som saknades i våran new wave serie med tallrikar för 229:-/styck.





Det är så himla skönt för äntligen så har jag varit in och beställt en soffa ! också den från mio men hittar ingen bild på den så det får ni vänta på. Sedan har min kära mor också varit iväg idag och köpt den ljuvliga lampan som jag och karln har suktat lite väldigt jäklans mycket efter ;)
Men den hänger nere i hallen och är dammig så den kommer det en bild på när allt är klart i lägenheten och jag bara inte kan hålla mig !

Nu ska jag bädda ner mig och invänta you don't mess with the zohan och sedan sova ensam i min stora säng för karln är borta på cup över helgen. Imorgon: Ännu en dag på jobbet och sedan plugga sönder mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0