Moroccan Oil

Jag var hos frissan och färgade mitt hår för några veckor sedan och min frisör introducerade mig för en fantastiskt produkt !
Mitt hår är vanligtvis ett litet frissigt, torrt, okontrollerbart, ruffsigt fågelbo (skojar inte!!)
Inga produkter hjälper mitt hår, och det är hemskt, hjälper produkterna så har det varit bara för dagen eller så har håret blivit superflottigt efter bara en dag, suck.
Men nu så har jag en ny favorit, dyr men helt värt det! Den heter moroccan oil och finns att köpa både hos din frisör och på svenska näthandeln.

Det är en hel serie med olika produkter men den jag använder är oljan (finns i både normal och light version)
Jag tar två tryck på pumpen och fördelar det i hela håret efter att det är handdukstorkat och det gör mirakel!
Håret blir på en gång lent, mycket av frissigheten försvinner, lättare att borsta ur, det får håret att toka fort och doftar fantastiskt utan att göra håret flottigt och dessutom håller det sig tills du tvättar håret :)
Jag ska snart också beställa schampot och hoppas att det funkar lika bra!


Jag <3 mirakelprodukter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0