Toning

Har någon missat att stadium har fantastiska priser på både nike och puma toningskor ?
Jag höll på att göra det, var på jakt efter ett par skor så att jag och karln skulle kunna börja gå den här veckan så av en slump gick jag in på stadium för typ tredje gången den här veckan (tänkte först ärch har ju redan varit här bara någon dag sedan)
men till min förvåning och tur så hade dom satt ner priset på puma bodytrain till 799:- (ord. 1199:-)
Jag fyndade ett par och kan efter en gåtur i dom konstatera att dom är sjukligt sköna att röra sig i, jag som är van att använda klackskor är så van att trippa runt på trampdynan men dessa skor tvingar hela foten att röra sig naturligt, fantastiskt !


Skynda fynda du med: http://www.stadium.se/varumarken/puma/skor/120412/puma-bt-ls-nbk-w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0