Makeup

Jag har nog aldrig varit ägare av en komplett sminkväska (har alltid haft en full men bara med massa skit som inte behövs eller som jag avskyr att använda) kan vara för att jag egentligen är sämst i världen på att sminka mig, det ska ta fem minuter och hålla sig hela dagen det är min metod ;) Också får jag en sjuklig separationsångest när det är dags att slänga saker, det kan vara bra att ha!
Men nu har jag vågat på mig något nytt och det blir lite till när jag kommer från semestern


E.l.f face primer - Bare minerals borste och matte spf 15 puder
hoppas att pudret är lika bra som dom utlovar


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Åh ja, så himla goda. Typiskt att karln min tog hem vänner, de tog slut på en eftermiddag ;D haha. Kram!

2012-02-22 @ 15:08:52
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0