All i want for Christmas ..

Is ?
Ja helt ärligt så vet jag inte vad jag vill ha i julklapp iår.
Pengar känns så dumt för då vet jag att jag bara kommer att slösa det på onödiga saker så som fika eller smink eller mat. Presentkort någonstans skulle väl inte vara helt fel, typ som på IKEA eller Cervera, för då kommer det att komma till användning.
Det skulle väl vara ganska roligt att få en Sony ericsson X10 mini pro eller varför inte en Ipod shuffle 6g !
Samtidigt som om jag får prioritera ett presentkort för 2000:- eller en mobil så skulle jag nog välja presentkortet ändå, hm .. sätter nog upp en Ipod nano 6g på listan faktiskt, för den är ju inte nådigt häftig eller !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0