Depend Nagellack

För ett tag sedan köpte jag ett depend nagellack inne hos Cubus som har väldigt förmånliga priser på dem.
Två för 39:-. Blev riktigt nöjd med det helglittriga måste jag säga, hade förväntat mig att det skulle vara lite småbarns nagellack aktigt med få glitterkorn och fel hade jag. Det är fullt med glitter och lystern på lacket håller sig galant med ett överlack. En negativ sak var att lacket inte hade så hög hållbarhet och lossnade lätt längst ut på nageln efter ett par dagar, målar man med ett överlack kunde detta förskjutas ytterligare några dagar.
Jag rekomenderar verkligen !



Hahah sämsta bilden dock, men man ser någorlunda iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0