Loca loca loca

Oj vad det märks att bloggen blir lidande så fort jag har fullt upp att göra.
Som idag har det stått en hel del på listan, började dagen kl 10 med att gå upp,

göra mig klar
packa smått och gott och åka ut till huset.
Väl där lämnade jag av väskan med prylar som skulle från lägenheten
och passade på att plockade upp en halv väska med fler saker som skulle dit.
Åkte in till stan och skrev in mig på arbetsförmedlingen igen
Åkte direkt hem för att städa lägenheten ren
diskade en hög som låg i köket
och slutligen städade garderoben/förrådet.

Så nu är det skinande rent iaf ;)
imorgon blir listan nästan lika lång, men det får ni i ett annat inlägg, just nu bjuder jag bara på den här sköna:


Kommentarer
Postat av: Sanna

svar Javisst är dom söta ugglorna ^^ me like!

2010-12-14 @ 20:06:25
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0