Vackra bocken

Vilken vinter bocken fått hitils iår, mutning, försök för kidnapning, försök till nedbränning etc.
Här näst är det väl bara någon som ska lyckas bränna ner den, vanligtvis sker det innan jul så 5 days to go ;)



Och idag är jag supersupersupersuper nervös, hela magen kittlar och jag kan bara inte låta bli att fundera på hur det kommer gå imorgon. Det är big day redan, det betyder att imorgon är budgivningen för lägenheten jag la ut för några dagar sedan. Det här bestämmer både vad jag kommer att göra på nyår samt vad jag kommer att göra i början på nästa år. Jag håller tummarna och jag hoppas att alla andra gör det med mig ! Jag hoppas så mycket, hoppas att det här är det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0