Apple ipod

Idag vaknade jag upp fast beslutsam att det inte blir något gym och att jag måste ta mig ut till mediamarkt.
Slängde på mig kläder och 50 minuter senare så står affären framför mina ögon.
sprang in och visste precis vad jag ville ha och vart det låg, även om jag lullade runt typ 10 minuter först och kollade på en massa andra intressanta saker, och lika fort som jag kom in så gick jag ut för att ha en färdväg på 50 minuter hem igen.
Väl hemma plockade jag ihop tvätten och nu sitter jag här och hela dagen har gått förbi, vart tog den vägen ?

Iaf så var det detta jag kom hem med: en liten yttepytteliten ipod shuffle 4gb. (mycket mindre än jag trodde att den var)
En present som jag köpte till karln för att han hade sagt att han behövde en mp3, 299:- !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0