Diaper-Cake

Just tusan !
Glömde faktiskt att visa upp en present helt made by hand från mig till min bästa vän som fick en liten pojke för 5(?) veckor sedan.
Jag gjorde nämerligen en diaper-cake !!


Sjukt dåliga bilder eftersom de är tagna med min mobil *sadface*
Men jag hoppas ni ändå ser vad allt är för något


Det var faktiskt något som jag har velat testa göra under en längre tid och nu när vi fick in en bebis i umgängeskretsen så gick det inte att undvika längre.
Grunden i tårtan består utav en blå fleecefilt som går lodrätt igenom, sedan har jag packat laget med ihopsnurrade blöjor (minsta storleken 2-4kg) runt filten i tre olika varv på höjd och slutligen placerat en älg på toppen och en söt baby bok i sidan. tårtan är även inslagen med ett sidenband runtom varje yttervarv.
Och hur rolig var den inte att göra då :D

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Så sött :)



SVAR: Åh tack! Härligt att du får en sådan känsla av dem :)

2010-11-10 @ 21:12:45
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0