Helgens bravader

Trots att man är arbetslös så tycks det finnas en miljon saker man ska göra på helgerna, typiskt !
Så fredag-lördag och lite söndag blir ett par stressiga dagar.
Idag fredag har jag:
Sprungit in på Gina och handlat lite underklääääder, kommer upp i ett senare inlägg så får ni se vilket :)
Varit hem till bror och städat hans lägenhet och förberett inför imorgon
Lunchat och tagit en snabbrunda på stan med Anki
gått till affären och handlat
och nu sitter jag och fixar hem ultrastar och lite nya låtar till det så allt flyter på bra imorgon

Imorgon lördag:
ska jag försöka börja dagen kl 10 med att åka förbi mammas jobb och lämna av lite saker.
Åka hem för att plocka upp saker jag behöver till kvällen
ner på stan för att hitta en klänning jag kan ha på kvällen och gå på systemet.
Till valbo för att handla nya gardiner till vardagsrummet (skulle gjort det idag men det blev uppskjutet)
och slutligen fixa mig och ta mig till destinaton: förfest ;)

Sedan på söndag verkar det bara bli som att jag ska städa efter lördagsnöjen och släpa iväg mig till gymmet två timmar !

Så nu ska jag försöka ta det lite lugnt bara innan det är dags att hoppa i säng

 


Lite bilder från senast vi alla var samlade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0