Nice pics

tankarna snurrar runt på om man ska köpa en systemkamera, jag har varit sugen på en bra länge måste jag säga samtidigt som något säger mig att jag kan lägga pengarna på bättre saker
Jag älskar ju att fota men samtidigt kostar kameran lika mycket som en semester, men vad är en semester utan underbara semesterbilder ?

Kandidaterna just nu är faktiskt Canon EOS 500D samt 1000D
Jag har inte riktigt haft tid att gå igenom alla skillnader och likheter men prismässigt är 500D ettusenfemhundra kronor dyrare. Samtidigt som jag vet några som har en 1000D och är väldigt nöjd med den, men man borde man kanske satsa ordentligt så man inte Växer ur kamerar om 1år.

Fotar ni med systemkamera ? har ni någon favorit så skrik till, för jag behöver råd om dom båda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0