Saint's and slick

Så idag vart det en riktigt låång dag faktiskt.
Började med att gå upp kl 10 och bege mig till gymmet kl 11, tränade ett Zumba pass, ganska roligt men inte riktigt min grej faktistk.
Sedan begav jag och Anki oss ner på stan för en lunch som vi lovade att vi inte skulle ta,
jag kom också hem med:
ett par Gorgeous blå skor från Scorett 499:-
två nagellack från depend, två för 39:-
Tröja från H&M, 149:-
Två uppsättningar Saga martiniglas, 229:- per uppsättning om fyra glas
en uppsättning saga whiskeyglas, 149:- för sex stycken glas
Men allt det får ni se bild på senare för jag hinner inte med det nu

och en massa andra onödiga påsar som systembolaget, H&M, teknikmagasinet.
Anki passade på att klippa sig inför kvällen och nu är jag hemma och har precis städat igenom lägenheten lite fort.
Sen kommer Anki förbi här igen också är det dags att bege sig till saint's och slick efter en kort förfeststund :)
Idag blir det att inviga martiniglasen jag fick från Frida i födelsedagspresent ! Bilden nedan
dom är dock knallrosa i färgen, bilden är lite tillfixad :)


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-11-27 @ 15:12:45
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0