tack för en rolig kväll

Gårdagen vart super!
Alla vänner dök upp och vi hade superroligt trots att singstar tyvärr inte ville fungera :(
Var sugen på krogen men vi bestämde oss för att avsluta en bra kväll med MAX och att istället bege oss hem, men tro inte att man var mindre sliten för det eller. Sov till och från fram till halv fyra idag och har bara suttit och flottat framför tvn efter att jag städat upp från partyt.
Men imorgon blir det andra bullar iaf för då ska jag iväg till gymmet!





Och efter tre så säger alla: herpes (översta bilden)
Och kvällens största rökring stog jag själv för ;)
Men nu ska jag mysa ner mig vid katten och pojkvänen som redan ligger och sover så fint.
Nighty




Kommentarer
Postat av: Malin Sundin

söt kisse!



RE: tack snälla :)

2010-11-22 @ 01:01:14
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-24 @ 09:08:59
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0