A Walk on the beach

Jag är så sugen på att åka bort över nyår, det riktigt kliar i fingrarna när jag tänker på det.
Mitt konto säger väl nej och att det finns bättre saker att spara till nu, att jag borde prioritera annat.
Mitt hjärta säger åk, man lever bara en gång, var med den du tycker om och få ännu ett underbart semesterminne !
Min hjärna och mitt pass säger Du har ju faktiskt redan varit i Thailand två gånger iår.

Samtidigt som att jag inte kan undkomma att om jag firar nyår hemma så blir det också dyrt, den perfekta klänningen, skorna till, middagen man ska äta, eventuellt hotell man ska sova på, bensinen om man ska ta sig någonstans, ute stället där man ska betala drinkar och inträde.

Men hur skönt skulle det inte vara att ligga en vecka på ett all inclusive hotell och bara ladda om batteriet och få stå på stranden barfota, rida på kameler och mysa på hotell några kvällar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0