Försenad Happy-twenty present

Frida och jag åkte och gjorde halkbanan igår, det var gryyyymt kul altså !
Vi fick börja med det roligaste momentet som var att kolla bromssträcka på halt- samt grusunderlag följt av att veja för kalle med familj och en ren ;)
Jag klarade övningen i 55km, superstolt! Så nu ska jag bara försöka dra fingret ut ur rumpan och boka en uppkörning och teoriskrivning så kan jag få körkortet iår helst.

Sen så fick jag även en försenad 20års present från söta Frida igår eftersom att vi träffades då, det var ett par skitsnygga rosa martiniglas, synd bara att jag inte har en kamera så kan inte ta något kort på dom. men ni får se dem senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0