Inget vill som Jag vill

Absolut inget idag måste jag säga.
Först hade jag lite problem att få till en header men nu har jag iaf lyckat trixxa till en tillfälligt efter mycket om och men, sen har jag velat skriva om den perfekta presenten till någon som nyrligen fått barn/ ska ha barn men då vill inte min iphone synkas med min dator i itunes.
Sen så har min telefon dessutom fått storhets, den är trasig på alla punkter och vis, dubbelsuck.
Och eftersom telen skulle vara min räddning med tillfälliga bilder till bloggen och den inte vill vara kompis med mig så resulterar det i att jag skriver: inget i bloggen.

tråkigare än så kunde det inte bli ungefär.
men jag har ju iaf min countdown till Thailand, only five days to go !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0