No More Worries

Nu är längtan slut, för imorgon åker jag iväg till Thailand för femte gången !!
Väskan är packad, handbagaget är fixat, bikinin är införhandlad och kameran är också det.
Så nu är det slut på oroligheterna om att inte få några fina semesterbilder.
Vi köpte den här:



Kostade 1200:- på mediamarkt, perfekt familjekamera tycker jag. (eftersom mina föräldrar inte är det minsta tekniska så passar den prefekt att ha med sig) Vi skulle köpt den vattentäta från fujifilm, bilden nedan, men den var slut överallt. Så mitt privata kameraköp får vänta lite längre.





Tar med mig datorn på semestern så det kommer komma massa fina bilder :)

 


Kommentarer
Postat av: ingrid

kul med ny kamera!!

2010-10-18 @ 20:08:09
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0