Välkommen

till mitt ställe, har precis startat upp bloggen här på blogg.se under domän Sandrasg.
Inom ett par dagar kommer jag att köra igång, såfort jag fixat designen jag vill ha och lite annat runt omkring.

Här i min blogg kommer ni att få läsa om mig, en 20årig tös från Gävle med utbildning inom textil och hantverk. Jobbar extra på Gina tricot inne i centrum som kanske är det bästa stället någonsin. Ni får följa mitt liv tillsammans med min pojkvän och dela mina största intressen som är mode samt inredning och mina BIG addictions som är skor och underkläder, love it<3
Den här bloggen är kommer fyllas med drömmar och framtidsplaner, so hold on ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0