ikon-stylist-modeskribent-artdirector-designer-arkitekt-mäklare

stora folkmängdens stad, mullrande ljud och billboarden som skiner rakt in i ditt fönster.
någonstans långt bort i fjärran, landet som ger dig gåshud, men där man får göra det man vet att man är bäst på.
om en stad i ett land där jag är centrum, där jag är störst.
när nattens sken får visa vägen framåt och låta dig vara en maskerad främling på dagen
där jag är en nobody fast jag är somebody.
Drömmen är den om min framtid, mitt liv.

Jag har haft mycket fram och tillbaks om vad jag vill bli och vad jag vill göra med mitt liv, jag har så många mål, så många drömmar och aldeles för många framtidsplaner.
Drömmarna började med att jag ville bli en stor karriärskvinna och besegra världen, men sen kom kärleken in i bilden och den har fått mig att tänka om lite.
Jag vill fortfarande bli stor, bli någon eller något, Men har fått gjort mina val utifrån hur vårat liv ser ut idag.
Nu känns det nära, ansökan är ivägskickad och i sommar kommer min framtid att avgöras. Antingen kommer beskedet att bli positivt eller så får jag ändra mina planer igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0