Gelenaglar

Woho förra veckan beställde jag hem saker till att göra gelenaglar och äntligen har paketet kommit, en överlycklig sandra som packade upp och var tvungen att pilla på allt igår, så idag testade jag att göra på migjsälv.
tog ganska lång tid (3 ½ timmar) men då åt jag mat och pratade i telefon imellan, fick inte igång den jäkla slipmaskinen jag köpte, förstår inte hur man får i bitsen som man slipar med (:





men ändå lyckat resultat för att ha gjort gelenaglar första gången någonsin tycker jag !
och redan lär man sig små triks.
då blir det bjuda hem lite vänner iveckan att träna på ;)


Kommentarer
Postat av: victoria

Tack fina du!



Naglarna blev jätte snygga :-) Önskar dig en fin dag!

2011-08-05 @ 09:07:40
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0