För lite tid eller för mycket att göra ?

Ja jag vet faktiskt inte vilket utav dom som stämmer in bäst.
Har haft mycket med jobb hittils och nu kommer det att bli mycket utav allt annat i hela Mars.
Det som står på schemat är:

Matte C - Göra klart boken inför provet 1 april
Läsa högskoleprovsboken - så att jag är väl förberedd till 2 april när provet ska skrivas
Övningsköra - Drog fingret ut ur rumpan och nu är uppkörningen bokad den 28 Mars
Plugga körteori - Har teoriskrivning den 24 Mars så måste ligga i



Bara för att vara lite extra nördig så har jag gjort upp ett välbehövligt schema så att jag ska hålla koll på vad jag ska göra om dagarna. (så att halva dagen inte går åt till att bestämma vilket jag ska börja med)
känns som att jag har en rolig månad framför mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0