Knivar och Glas

Häromdagen tog jag och Mamma en sväng på stan, mestadels för att jag redan hade övertygat karln hemma om att vi behöver vin och champagne glas tills flytten.
Så in som dom stamkunder vi är på cervera. Dock så hade dom inte så mycket annat intressant den här gången.
Jag köpte åtta stycken små vinglas och åtta stycken champagneglas från märket Great, Serien Charisma.
Sen var mamma urgullig och prutade lite på något som vi båda uppskattade jättemycket att vi fick, nämerligen ett knivsett från Global. De fem vanligaste och mest användbara knivarna de har i sin serie, dom är superbra !




 



Kommentarer
Postat av: ☆VERONICA☆

sv: eller hur :D

Åh knivar blir jag galen på. De blir slöa så fort och jag får dem aldrig riktigt vassa igen :(

2011-02-17 @ 16:04:08
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack så himla mycket :)

2011-02-19 @ 15:43:57
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0