Något för bokhyllan

Ja inte varje dag man kan sätta den rubriken. Det har hänt en gång tidigare att jag frivilligt köpt mig en läsbar bok. Den förra köptes på väg hem från bangkok i oktober då köpte jag mig The style strategy av Nina garcia.
Och den här gången var det ännu en bok från Nina garcia som får göra sällskap i hemmet, denna gång the one hundred. Boken ska väl kort och gott handla om vilka hundra plagg en kvinna måste äga.
Det kommer bli lite annan prioritering på shoppingen hädanefter så därför tyckte jag inte det var så dumt att få lite tidlösa tips på traven :)


Så det är såhär jag spenderar denna lördag ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den där boken ska jag kolla in!

2011-02-28 @ 22:54:55
URL: http://fashionink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0