Come to me

Jag har länge varit på jakt efter ett par klassiska stövletter, gärna med medellåg klack och ganska bred så att man kan använda dem både till vardags och jobb utan att fötterna straffar en efter långa dagar.
Jag trodde dessutom inte att jag skulle hitta ett par eftersom att jag är ganska kinkig när det kommer till Mindre superkvinnliga skor. men av en slump kikade jag in på eurosko igår och hittade då dessa snyggingar.

De kostar 1100:- och är inte den stil jag brukar ha på skor men å andra sidan så är de skitsnygga på och verkligen tidlösa. Ska ta mig ännu en funderare på dem så kanske de får hänga med hem när jag fått min lön.

Kommentarer
Postat av: matilda

tack så jättemycket för tipsen! Vekligen, kommer ha nytta va dem :) Fast jag har funderat på att köpa en bas till honom, eftersom han är musikintresserad och spelar i skolan :)

Måste även säga att de skorna var riktigt snygga, tycker du ska köpa dem ^^

2011-01-06 @ 20:51:10
URL: http://tildanittiotre.blogg.se/
Postat av: Anonym

så sjukt snygga skor de där!

2011-01-08 @ 22:30:58
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0