Ibland lönar det sig att klaga

Beställde lite böcker från bokia till att börja plugga för drygt 15 dagar sedan.
Först så stog det att det skulle ta 5-7 dagar innan böckerna skickades och efter 10 dagar fick jag besked om att den sista boken skulle dröja extra länge så vart jag lite putt. dock så skulle de andra två böckerna skickas med omedelbar verkan. 
Skickade iväg ett halvt argt mail till bokias kundservice på morgonen och berättade varför jag var besviken och hur jag upplevt deras service. Bajskorv ungefär.
och vipps samma dag kl 18 på kvällen får jag två sms från posten om att två olika försändelser är påväg.
Så tydligen har de fått tag på den sista boken jag behövde med snabb verkan och skickat även den som skulle tagit flera dagar extra. Tack kundservice.

Så vem säger att man inte ska klaga ibland ?

Men nu ska jag sätta mig och plugga lite matte innan det är dags att gå iväg på lägenhetsvisning :)


Kommentarer
Postat av: BloppFashion UF

Hej!



Vi är ett UF-företag som just nu försöker marknadsföra vår unika hemsida http://BloppFashion.se!



Eftersom du äger en blogg och dessutom är tjej med modeintresse är vårt koncept kanske något för dig! En hemsida där man kan starta sin egna Bloppis, ta del av modeinspiration, ha chansen att bli veckans blogg samt få ökad trafik till sin blogg..



Låter det som något för dig? Det minsta du kan göra är att klicka på länken och kanske skriva en åsikt om vad du tycker om hemsidan på vår blogg: http://FollowUF.blogg.se



Ha en fortsatt trevlig dag!



Med vänliga hälsningar BloppFashion UF.

2011-01-24 @ 19:27:53
URL: http://bloppfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0