Min roliga julklapp

just ja ! det har varit så himla mycket med jobb sedan reastarten drog igång så bloggen har självklart blivit lidande. Jobbat på gina 9-19 söndag-torsdag samt måndag-tisdag-torsdag efter nyår så är helt färdig den här veckan, äta-skita-sova-jobba ungefär.
Så jag har inte haft tid över förns nu och samtidigt har jag hittat på ett fungerande minneskort till min käre kamera så att jag kan fota det jag köpt och fått undertiden

Fick en underbar julklapp från Mami bland annat, en Ipod nano 6g touch, 8GB inbyggt minne och
tillhörande dockningsstation till ipod samt iphonen med väckarklocka-nattlampa-högtalare från philips. Trots att vi har sagt att vi ska sluta köpa julklappar till varandra (:
Är grymt nöjd över julklappen och  har precis lärt mig hur dom funkar,  tack mami!

 



Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Sett någon bra film på senaste som du kan tipsa om?

2011-01-05 @ 19:55:06
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: minna

heeeej! jag har frågestund på min blogg, så ta en sväng dit o fråga nåt! :)

2011-01-06 @ 10:41:16
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0