Shopping shopping

Igår trillade lönen in på kontot igen och ner fort for jag på stan (;
Jag har haft en del saker som jag skulle behöva nu inför om jag ska tenta Matte C också självklart några sötnosar som jag såg häromdagen.
så jag köpte mig iaf



* En almanacka att kunna skriva upp allt och lite till i
* postit lappar så man slipper klottra i böckerna
* Penna i persikofärg för att kunna skriva upp allt med


Den andra grejen sitter på foten och jag håller på att känner efter om storleken passar eller inte, så dom får ni se imorgon (!!)
Nu däremot har jag en lista med lite prylar som ska hinnas med för klockan sex ska jag möta upp Angelica och Dan för lite biiiio, vi ska se the tourist 


Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-01-18 @ 13:47:32
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0