köra bil !?

Det är helt jävla fantastiskt, jag klarade av min uppkörning idag !!!
Gaah, kan knappt förstå det, att nu får jag ut och köra bil på egen hand, och utan att behöva bli helt hysterisk för att någon ska berätta för mig hur man gör.
längesedan jag var såhär nervös altså, hela jag skakade och gjorde bort mig så himmla mycket i början av körningen men tog igen det med en strålande körning.
Har en ännu bättre sak som har hänt idag dock som jag bara måste få skriva om, jag har längtat så efter det här. Men törs inte skriva förns allt är fixat och påskrivet.
Och på tal om körning så gissa vad jag ska göra nu då ?
Jo åka och hämta upp mig pojkvän inne i stan och köra bil helt själv för första gången, WOOOHOOO !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0