Körkort, del 1

avklarat !!! :D:D
Igår skrev jag teoriprovet och på måndag är det dags för själva uppkörningen och det känns hur bra som helst.
Och köra bil är ju en sak som jag faktiskt kan så jag hoppas verkligen att jag får mig ett körkort nu.

Och en annan sak jag hoppas på just nu är att de goda stunderna kommer att hålla i sig.
I onsdags var vi på lägenhetsvisning och på måndag ska mäklaren höra av sig igen, tyvärr så tror jag att vi kommer få slåss hårt för att få lägenheten men jag vill verkligen ha den så jag hoppas för hela hjärtat att det kommer gå bra i början på nästa vecka.

för övrigt har jag högskoleprovet nästa vecka och sedan bara ett matte C prov som väntar innan vilan inför hösten börja och förhoppningsvis får man njuta lite utav sommaren med glada miner.

så kort och gott: uppkörning, budgivning, högskoleprov, matte
Men nu ska jag iväg på kalas !! tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0