Lägenhet !!!!

FAN ÄNTLIGEN !!! äntligen börjar turen att stå på min sida och våran sida för den delen.
"Priset på den sköt i höjden så jag hoppade av efter ett tag." "Jo men då var det väl inte våran tur" svarar jag lite lätt besviken och efter en Låååång paus "Du förstår väl att jag bara skojar med dig?"
Och jag började störtböla, har nog aldrig varit så lycklig som i den stunden !!
I måndags vann vi budgivningen på en lägenhet ute i bomhus och det hela har varit så overkligt och jag har fortfarande svårt att tro att de är sant.
Så igår skrevs det papper och sånt på lägenheten och ett fastställt inflyttningsdatum är den 2 Maj, då flyttar jag ihop med min fantastiska pojkvän och blir sambo<3
Det känns så jävla bra altså, vet knappt hur jag ska beskriva det med ord och det har inte sjunkit in än, har svårt att tänka på det och blir helt sentimental när jag tänker på det.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0