Fantastisk känsla

Vilken underbar känsla altså när man äntligen fått nyckeln till lägenheten, till sitt blivande hem.
I fredagskväll fixade vi nyckeln och hela helgen har det därmed varit spackling och städning för min del, karln är ju på jobbet hela helgen och veckan så det blir jag som sköter om sånt och idag hjälpte min kära familj till med massor utav saker.

Sen är även matteprovet avklarat så nu kan jag koncentrera mig på allt annat som är roligt :)
Ikväll blire spackla klart det sista i lägenheten för att kunna komma in och måla två lager i vardagsrummet imorgon och förhoppningsvis måla första lagret i sovrummet med vit färg och sen får vi se vad man mer hinner med.

I allt kaos sprang jag förbi only i fredags och dessa shorts fångade min blick så jag köpte dom och de satt sjukt snyggt på !! sen blev det impulsshopping på tre par örhängen som hängde framme i kassan, hade så svårt att bestämma färg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0