Fullt upp och kom igång

Vi är ju mitt i flytten fortfarande.
Mycket har hänt i lägenheten, väggar har blivit målade, köket är fyllt och garderober håller på att bli monterade, jag vill så gärna visa er lite före och efterbilder men tyvärr så har kameran dött så jag har fått ta bilder med mobilen och självklart så är den sladden borta, doh´
Haha, men snart så, vi planerar att kunna flytta sängen på onsdag eller torsdag (det beror lite på om jag får hoppa in och jobba i veckan eller om jag får fortsatt ledigt)
Men nu ska jag packa den sista flyttkartongen och sen åka iväg till jobbet


Det är kanonväder idag, lika skönt som dagen då bilden är tagen ! 20 grader i skuggan :)


Kommentarer
Postat av: Eleonora

vad är det för ras på katten ? :)

Komentera och följ gärna min ny startade blogg !

ESSM.devote.se

2011-06-06 @ 00:22:10
URL: http://essm.devote.se
Postat av: Bloggägaren

Katten är en renrasig blåmaskad blåbirma :)

2011-06-09 @ 00:17:08
URL: http://sandrasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0