Jobba, jobba, jobba

Ibland har man inte så mkt tid över och det är så jäkla drygt bara.
Jag jobbar dygnet runt känns det som och har inte tid över till någonting längre, vänner, familj, lägenheten, håret, ja allt blir lidande. haha, har världens utväxt som jag tänkte fixa imorgon, det ska bli så skönt att äntligen känna sig fräch.


Men nu har jag iaf sista dagen och sedan ledigt tisdag-onsdag innan det är dags att jobba fem dagar igen :P
Måste städa upp så jag kan visa lite bilder på hur våran tjusiga lägenhet ser ut, jag stormtrivs här, två veckor precis har vi bott här idag, tiden flyyyyyger verkligen förbi, kan knappt förstå det!


Nu när jag inte har haft tid så blir bloggen också lidande och det har blivit så lite inlägg på sista tiden så tänkte iaf visa hur jag ser ut idag i den strålande solen :D
alla kläder är självklart från ginatricot.
Men nu måste jag städa, äta och sminka mig innan det är dags för jobb !









Kommentarer
Postat av: Stefan Potsdamer

Festivalsommaren känns inte spännande i år. Tror iaf jag ska ta och besöka en eller två stycken, sen får jag se vad jag hittar på. Arvika ser roligt ut och kan rekommendera dig då jag varit där tidigare år. Ha en trevlig dag!

2011-05-30 @ 20:59:49
URL: http://berlin-guide.r76.se/potsdamer-platz/
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 @ 07:43:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0