Dream kitchen

Som redan nämnt så kommer det ihöst/vinter komma en liten renovering här hemma.
och jag tror jag att jag har hittat drömköket jag skulle vilja ha just nu !

helheltsintryck av svart, vitt och turkost.
svarta köksskåp och luckor samt vitvaror, separerad ugn och spisplatta, inbyggd micro.
vill ha utdragslådor och inte skåp nedtill och som överskåp vill jag ha luckor som öppnas nerifrån och uppåt.
en högglansig vit bänk med spegel mosaik över bänken samt ett matchande högglansigt vitt matbord.
smådetaljer som ska göra rummet speciellt kommer att vara turkost, snygga plaststolar, en supermodern taklampa, lite vaser och gardiner som uppfyller färgtemat.
Enkla vita väggar och en stor fond som kommer att täckas utav en gigantisk klocka.
Har lite svårt att bestämma färg på golvet dock, svart känns för mörkt, vitt känns för mycket, randigt skulle jag vilja ha i vardagsrummet.
kanske blir det svart i vardagsrummet och randigt i köket ändå ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0