Surprise

Imorgon åker min andra halva iväg på semester i tolv dagar och det kommer blir lite jobbigt att vara utan honom eftersom vi praktiskt taget sitter ihop annars :)
Men jag har fullt upp ändå! Det ska bli en liten överraskning nu när han är borta så ska jag göra om det som han tycker vi ska göra och sånt som han själv inte haft tiden att fixa.
Tapetsering-gardiner-kuddar-lampor-el-blommor-tavlor-lyktor-spegel-rensa
Sen ska jag trycka in lite jobb och party där emellan (jag vet att ni får höra den där listan ofta men äntligen ska saken ske på riktigt!!! :) )
 
 
Så länge får ni ett riktigt grymt klädtips, den här kjolen från Nasty Gal, Vill verkligen ha men min ekonomi tillåter inte just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0