birthday

Igår var jag bortbjuden till en av flickorna som fyllde år! efter lite käk och snack blev det en runda på krogen och lite drama i slutet på kvällen
Men roligt hade vi iallafall och det var bäst för flickorna för jag skippade en spa kväll för deras skull :)
Här är presentkorgen jag gjorde till henne. Den innehöll en massageolja, en bodyscrub och hudlotion från i love, en likör 43 samt ett spel som heter idiotkunskap! (lite så vi är :) )


Åååh vad jag längtar tills mitt paket kommer, det blir nog slutet på veckan :(


Kommentarer
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag .

Hej hej :) vad kul att du tittar in hos mig :)

Jaa, men usch. Visst är söndagarna något av det tråkigaste dagarna, på veckan . Mm. Sällan som dem är roliga, men ibland så :)

Förresten såg att du bodde i Gävle. Känner du någon som heter Lina? Lina Danielsson, tror jag hon heter. Och hon är i samma ålder som dig, har jag för mig. Minns inte riktigt. Det är min sysling. Så undrar om du kanske kände till henne? Men jaa, du får ha en fortsatt bra söndag :) kramis

2012-02-05 @ 22:23:36
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: mirjami :)

sv: Tack så mycket :)



du har en sjukt fin o bra blogg :)

2012-02-07 @ 09:00:50
URL: http://justtrustme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0