Booooring

Jag har två riktigt speckade veckor framför mig har jag just kommit fram till, har absolut ingen tid med foto som jag helst av allt skulle vilja ägna mig mer tid åt :(
Schemat ser ut ungefär såhär även om det kommer hinna ändras hundra gånger
24e - jobb 7.30-17.30, boka hotell, ring far, avboka plats, köpa två väskor
25e - Luncha med Angelica, Jobb 12-17, beställa snorkelsaker
27e - Malin naglar, Matteplugga, Churchstreet för middag kl 18
2a - Jobb 10-19.15
3e - Jobb 12-16
5e - Matteprov

Sen imellan allt där tills den 5e måste jag råplugga matte för att klara provet som kommer.
Och mellan 5-9e ska jag klämma in att göra fyra/fem par naglar (två kunder, migsjälv och vän) Tvätta, städa, packa, se över andras packning samt tokplugga juridiken så jag slipper ta med mig för mycket jobb utomlands.
Önska mig lycka till!


Busfrön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0