Badrumsnytt

Nej fy vad bloggen har börjat blivit tråkig på sista tiden.
På schemat hela tiden står jobba jobba jobba och det blir så lite tid över till annat, men jag ska bli bättre!
Imorgon är det dags för kalas, tyvärr så jobbar jag lördag så det blir en lugn kväll för mig så tänkte passa på att klä upp mig lite extra som jag kanske annars inte skulle våga, ska se till att fixa en bild innan jag går hemifrån :)
 
För övrigt så fortsätter mitt shoppoholic beteende, har sjuk inspiration till livet så håller inte bara på att fyller upp garderoben utan hela lägenheten med nya prylar! Min karl åker bort om två veckor och då blir det en överaskningsmakeover av lägenheten tills han kommer hem, då kommer ni få se det färdiga resultatet för det blir verkligen eld i arselet när det ska tapetseras-målas-köpas-spikas-borras-och-kopplas! Mer än så vill jag inte säga just nu :D
Här är lite av det som fick sig ett nytt hem i min badrumshylla häromdagen, kunde inte vara nödjare!
I love ... Dräggeeeeel...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0