Gina

Jag börjar bli lagomt trött-ledss-irriterad-trög-uttråkad-dampanfall på att gå till jobbet.
Mycket beröm till er alla som står ut med det dagligen!! Människor på den här planeten är tröga och verkar tro att alla är tankeläsare, därför har dom utvecklat ett speciellt språk som dom pratar med oss butiksbiträdande.

Lexikon, Vad människor säger - vad dom egentligen menar.
Medium? - Jag vill ha en medium av den här men är för lat för att leta själv
Ni hade en sån förut - Den fanns i en annan butik för två år sedan
Jag har sett den - Jag såg den på internet men har inte sett den i butik
Jag såg den på en av era reklamer - Menar oftast på en sex veckor gammal reklam
Jaha stänger ni snart - Lalalala.. jag hör inte vad du säger men det låter bra

Snart kommer en uppföljning på vad vi butiksbiträden menar när vi pratar med er, så att alla kan börja lära sig lite folkvett någon gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0